بازی با اتیش




























only jo0o0o0jo0o0o0o0

I will never let you go

 دل من ساده نشو عشق شکارت میکنه

تا بیایی به خود بیایی دوباره خامت میکنه

گول حرفاشو نخور عمرش دو روزه همیشه

تا چشماتو وا میکنی عمر خوشی تموم میشه

اخره عشقا همه اشک و اهه دل من

بعد هر خوشی شب سیاهه دل من

تو چشماش نگاه نکن برق نگاهش میگیره

تورو اتیش میزنه خنده رو لبهات میمیره

دل من بچه نشو عاشقی دردسر داره

با اتیش بازی نکن جون خودت خطر داره...!



نظرات شما عزیزان:

erfan
ساعت18:04---26 مرداد 1391
وبت قشنگه به وب منم سر بزن

هانیه
ساعت17:59---3 مرداد 1391
واقعاً عاشقی دردسر داره .سلام دوست من نظر لطفته واست ارزوی موفقیت دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1391ساعت 15:6 توسط farnaz|



      قالب ساز آنلاین